2015. október 7., szerda

A porondmester beszéde


Na szóval, nem is tudom hol kezdjem. Nem a legelején, mert akkor nagyooon sokáig vissza kéne mennünk az időben. A lényeg az, hogy ez egy ilyen „köszönetnyilvánítás”, vagy mi a szösz amiben egy pöppet beszélek a történet alapötletéről és keletkezési körülményeiről. Gyerekek, ragadjatok tollat és papírt, mert nem leszek lassú, és jövő héten ebből dolgozat. Bocsánat, csak az Arany dolgozat hatása alatt állok.

A történetrő
Néhány alap tudnivaló.
Wordben írtam meg eme drágaságomat és összesen 181 oldal lett. Lehet nagyképűség ezt mondani, de büszke vagyok magamra. A legtöbb oldalszám 14 /ezt egyébként ketté szedtem/ a legkevesebb pedig 4/ezt pedig szégyellem/.
Ez a második olyan történetem, amit befejeztem. Az első egy One Direction klisés fanfiction volt.
A 1D korszak előtt vámpíros történeteim voltak, amiket nem vagyok hajlandó senkinek sem megmutatni, mivel szégyellem őket. Ebből adódik, hogy már minimum 5-6 éve a bloggerek táborát erősítem. Az részletkérdés, hogy volt közte egy-két év kihagyás.
Amikor Zico „normális” ruhákat viselt, azt általában azokról a képekről szedtem, amiken annyira rohadt szexi.
Összesen öt fejléc volt a történet során. Ebből hármat én ügyködtem össze, egyet az unokatesóm, egyet pedig az egyik legjobb barátnőm.
Hogyan pattant ki ez az egész a fejemből? Nos, egy éve és három hónapja kezdtem el írni az első részt, és hogy őszinte legyek halvány lila gőzöm sincs, hogy miért és hogyan találtam ki. Valószínűleg túl sokat hallgattam a Block B Jackpot című számát, ami az alapja a fiúk foglalkozásának és az első résznek. És ahogy ők is mondják a dalban „Megütöttük a főnyereményt”, én is így gondolom. Mert látom magamon, hogy mennyit fejlődtem az első rész megírásától a harmincadik rész megírásáig. És bár tényleg nem volt túl sok olvasóm, én még is úgy érzem, hogy jól teljesítettem.
 
A SunHit alakító hölgyemény Jung So Min, aki az egyik kedvenc doramám főszereplője, mégpedig a Playfull Kiss-é. Annyira lenyűgözött, ahogy Oh HaNit játszotta, hogy nem tudtam mást elképzelni az „újraszületésem” első blogjának női főszereplőjeként, mint őt. 


Kwant pedig egész egyszerűen az egyik kedvenc animém, az Ao no Exorcist Mephisto-járól mintáztam. Csak ő nem gonosz, és nem annyira furcsa, de attól még imádom.
A történet megírása közben még jobban megimádtam a cirkuszok és a bohócokat, mint azelőtt. Most a Block B-nek, vagy a fantáziámnak mondjak köszönetet? Lényegtelen, azért köszi.
És a dolog, amin a legtöbbet törtem a fejem: SunHi a történet végén meghaljon-e, vagy sem. Sokáig úgy volt, hogy nem, aztán belegondoltam, hogy ilyen végre úgy se számítana senki sem, úgy hogy meghal, de aztán végül is lebeszéltek róla és életben maradt. Jó, je.

Köszönetnyilvánítás

Első sorban köszönetet szeretnék mondani a Block B tagjainak, (főként Ziconak,) amiért ilyen nagyszerű ember(ek). Ha ők nincsenek nem hogy a blog, de még én sem vagyok ma itt. Szóval, köszi srácok, imádlak titeket.
Másodszor pedig Vivenxnek szeretném megköszönni, aki az egyik legjobb barátnőm, padtársam és fő támogatóm. Miért is fő támogató? Nos, ha ő nem olvassa az írásaimat, és nem mondja, hogy írjak még, még, még, akkor valószínűleg ez a történetem is befejezetlen lett volna, ugyanis az elején úgy voltam vele, hogy „áh, úgy se olvassa senki, minek írni”. De, aztán ez a kis nyomi elkezdte olvasni, megimádta én pedig folytattam. Szóval eddig fogalma sem volt arról, hogy mennyire hálás vagyok neki, de most már tudja. Köszi Vivenx, ezért jár a házi.(És neki egyébként ti is köszönetet mondhattok, mert miatta nem "nyírtam ki" SunHit)
Aztán ott van Janka, akit még egy Facebook-os csoportból ismertem meg, mikor Block B-s Zico x P.O ficiket keresett, én pedig küldtem neki egyet. Aztán ő is kért még az írásaimból, és egyszer csak azt vettem észre, hogy már két ember is támogat a folytatásban. Ő az az ember, aki bizonyos időközönként rám ír, és megkérdezi, hogy mikor jön ki az új rész. Sokszor jól jött ez a tulajdonsága, mivel párszor elfelejtettem részt fel tenni. Hehe… kínos.
Dorka, az én drága Nyomim, mint mindenhova, ami az életemmel kapcsolatos bekapcsolódott, ide is idetalált. Hát neki eleve azt köszönöm, hogy végig bírta olvasni, mert én hozzá képest még semmi vagyok, na. És mivel ő egy Nyomi, így az utolsó pillanatban "unatkozott" így az ötödik fejlécet (ami egyébként a legjobban sikerült) neki köszönhetem. De neki még rengeteg mindent köszönhetek, ami ide nem fér ki.
Viszont Angéláról se feledkezzünk meg, akit a Csábításból Jelesnek köszönhetek. Ahogy vele is beszélgettem egyre többször mondta, hogy mennyire imádja a történetet, és hogy mennyire jó. Ezek a szavak mindig jól estek, bár kinek ne esne jól? Szóval neked is köszönöm.
Azért beveszem a sorba Mercit is, aki francián osztálytársam. Bár ő nem rég csatlakozott az olvasókhoz, attól még ő is izgult SunHi és a hét nyomi sorsáról. Neki mind az olvasást, mind a jó kis francia órákat köszönöm.
De ott van az én drága Fruzsim is, aki bár egy pöppet még le van maradva az olvasásban, nagyon sokat segített, ugyanis tőle is kérdezgettem jóóó sok dolgot, hogy ő mit hogyan csinálna. Vannak dolgok,a miket bent hagytam, vannak, amiket kivettem. 
Éééés, azt hiszem erről ennyit. Viszont ha azt hinnéd, hogy vége van és megszabadulhatsz tőlem és a Block B vonzásától (innen már nincs kiút, üdv a Pokolban), akkor nagyon tévedsz. Ugyanis a következő kis rész a leendő történetemről fog szólni. Woohoo.

No Matter What – Dióhéjban a következő sztoriról

Eddig a két főszereplőjét biztosan lehet tudni. Férfi főszereplő: Ahn Jaehyo. Női főszereplő: Gong Chaewon (igazi nevén Son Na-Eun az APink egyik gyönyörűsége).
És maga a történet miről fog szólni? Minden tavaly kezdődött. Részt vettem egy HIV-vel és egy AIDS-el foglalkozó versenyen (amin egyébként országos 2.-ak lettünk a csapatommal), és elkezdett egyre jobban érdekelni a téma. Olvasgattam emberek történeteit, cikkeit, egy egész könyvet elolvastam, ami erről szól. És, már régóta szerettem volna Jaehyoval írni valamit, így hát ez a kettő pont kapóra jött. Szóval a következő sztori témája a szerelem, AIDS, és még ki tudja mi.
Mikor és hol lesz megtalálható az új blog? Ugyanezen az oldalon lesz megtalálható ez a történetem is. Az első fejezet még fogalmam sincs, hogy mikor fog felkerülni, tekintettel arra, hogy még kész sincs. Viszont ha minden jól sikerül, akkor október vége-november eleje fele megkezdődhet Jaehyo és Chaewon története.

Hát, egyelőre ennyi volt. Köszönöm, hogy velem tartottatok, hogy szerettétek SunHi és Zico történetét. Ők is ugyanannyira szeretnek titeket, mint ti őket. De nálam jobban persze nem szeretnek titeket. És ha valaki aggódna amiatt, hogy mi lesz velük, elárulom: csupa-csupa jó dolog, mint ahogy azt az utolsó rész is mutatja. Még egyszer köszönöm mindenkinek, és legyetek türelmesek. Jaehyo és Chaewon hamarosan megérkezik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése